poniedziałek, 31 grudnia 2012

#1. Powitanko.

Ekhem. Tak, właśnie, a oto i Anna nieśmiałymi kroczkami przekroczyła próg tegoż bloga i wstąpiła w świat bloggerek oraz bloggerów. Nie lubię zbytnio rozczulać się nad tym, co chcę powiedzieć, więc proszę bardzo, z grubej rury - Witam Państwa! Serio, nie wiem, dlaczego założyłam ten blog, czysty spontan, zero przemyśleń, co na nim będzie umieszczane! Szalona ja! Może tak troszkę przydałoby się określić, coby Was nie zanudzić. Otóż, ostatnimi czasy bardzo, ale to bardzo polubiłam przeglądanie, czytanie blogów innych użytkowniczek, tj. o tematyce m.in włosowej, kosmetykowej i innej szafowej. Tak właśnie było (i jest!) i myślę sobie, a co, założę swojego bloga, bo jak już się bawić, to się bawić. I powstał (tutaj muszę sprawdzić jak go nazwałam, bo zapomniałam) (dobra, mamANTISZA! Zupełnie nie wiem, co to oznacza, skąd się wzięła ta cudna nazwa? Kompletnie nie wiem. Chciałam coś od mojego imienia, jakim jest Ania. Znalazłam stronę ze zdrobnieniami imion (niektóre zniszczyły mnie totalnie, no patrzcie samiPsika, Usia albo jakaś Munka, to ma być zdrobnienie od mojego imienia? Oh God, why.), wypatrzyłam tam "Anti", ale jakoś tak głupio, myślę, poza tym, pewnie zajęte, to dodałam końcówkę -sz i proszę bardzo,był sobie antisz. Postanowiłam jednak zmienić email i musiałam z tamtego usunąć blog, założyłam ten, antisz był zajęty (przeze mnie) i tak wyszło. Ależ się zagalopowałam, miało być o czym będzie, a jest o nazwie (what's wrong with me?). Przez te parę minut wymyśliłam, to, iż na blogu mym zamieszczane będą posty o obszarze działania takim jak: włosy (moje włosy, co z nimi robię, czy dbam, jak to robię, może nawet i Wasze się znajdą kiedyś tam, inspiraacje!), kosmetyki (o fajnych i tych mniej fajnych, jakie stosuję, recenzje), czyli to, co Wam dobrze znane, pewnie ukażą się tu też informacje na temat filmów, muzyki, książek i ogólnie tylko to, co mi wpadnie do mej główki. Życzcie mi szczęścia na początek, bo nie wiem, czy blog przetrwa choć tydzień. Oby, oby! Tymczasem, idę pogrzebać w ustawieniach. To tyle na wstępie. Cześć! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate